En ledig fredag.

Har precis kommit hem från Orsa med hästarna. Jag och Stina red dressyr i ridhuset och hjälp var jobbigt det är att rida den där hästen! Han är ju lätt i typen men han är så rörlig och tar sånna väldigt stora steg så man måste vara så stark i bålen så det finns inte.
Väldigt bra träning med andra ord!














     

   







Ett utmärkt exempel på när jag inte stark nog...



Lilla busräven fick också följa och det var hemskt spännande att titta på hästarna tydligen.



Efter den trippen blev jag helt slut kan jag säga så nu blir det lite lugnt tills vi åker till Malung och dansar.
Hunden ska få mat och rastas sen ska jag hoppa in i en välbehövlig dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0