Tack för att du finns.




Jag ska börja med att ge en hyllning till världens bästa Eliana! Har tänkt på vilken otrolig hjälp hon varit för både mig, Grande och Helge. Utan henne hade jag inte kommit lika långt med Helge, om jag kommit upp och ridit honom över huvudtaget :D, jag hade inte haft lika kul i stallet och jag hade nog fortfarande trott att Helge ska dö vilken sekund som helst dygnet runt. Jag vet att jag inte är världens bästa på att visa tacksamhet och så men jag är verkligen tacksam ska du veta!
Så Eliana: Tack för att du finns! Underbara människa :bow:




Idag snoozade jag en timme innan jag tog mig upp. Hemskt segt att kliva upp ur en varm säng men hästarna ville ju ha mat och komma ut så det är bara att få tummen ur och gå upp.
Jag red Helge en sväng på ängen. Bara skritt men red mycket vägar, halter och tränade även ryggning. Imorn ska de som sagt bli skodda och på söndag blir det träning. Det ska bli jättekul att träna igen. Förra gången var jag borta så det var en månad sen sist. Fast jag går ju sakta fram med klenkråkan så det gör väl inget.
Min älskling.




Ett litet projekt jag har nu är att hitta en halvfodervärd till Grande.
Han är en trevlig häst på 15 år som skulle vilja ha någon som rider, mockar,
fixar mat och så några dagar i veckan. Det blir lite stressigt för mig att jobba heltid och ha två hästar så jag tänkte försöka hitta någon iaf. Nån som känner sig manad eller känner någon som vill ha en kompis att rida ut i skogen med och träna lite lätt på så hör gärna av er. Är dock VÄLDIGT noga med vem det skulle vara. Mina hästar är ju gjorda av glas.
 :angel:

Halloween verkar vara planerad också. Kul att träffa de gamla bästisarna igen. Kanske Borlänge alltså. Behöver hitta på nåt att klä ut sig till bara.

Frukost-Duschen-Jobbet.


Kommentarer
Postat av: iana

Å jisses! Jag blir ju lite generad ju, sån här hyllning såhär på fredagskvällen, oj oj oj!

Massa kram <3

2009-10-23 @ 18:54:17
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!!

Skulle vara kul om du kom...frågan är bara vad man ska ha på sig?? kram

2009-10-23 @ 23:03:04
URL: http://alexmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0