Onsdag.

Jag har en ny telefon. Samsung S5600 Pearl White. Det var på tiden då jag har haft samma i 1,5 år. Den är fortfarande hel men jag var så förbannat trött på Telenor abonnemanget så jag sa upp det och skaffade Halebop ist (vilket jag borde tjäna typ 300-400 i månaden på) och då fick jag telefonen med på köpet. Den är skittuff men jag kan bli lite less på touch-screenen ibland när man har bråttom. Jag är väldigt rädd om den och har köpt en ful lite påse att ha den i. Tänk om jag kunde varit lika rädd om allt....




Jag har hittills hunnit med att fixa stallet, tömköra Helge, pratat med Eliana, ringt hovslagaren som kommer på fredag (VÄLBEHÖVLIGT, äntligen). Tur han kommer innan helgen för jag ska träna Helge i Mora för Annika på söndag och det hade inte gått annars eftersom han har tappat en sko.
Jag har även letat upp tidningen Masens nr för jag ska lägga ut en annons på Grande. Jag ska försöka hitta en halvfodervärd åt honom.
Annars är det bara idag och imorgon kvar för mig att gå skift och det känns jättebra! Jag kommer ju få mindre i lön men det får gå ändå. Jag får prioritera helt enkelt.


















Kom hem när du vill, jag är vaken hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0