Vill inteeeee.



Fina Helge.
Jag hoppas han kan bli så här fin igen... Musklad och fin i hullet. Just nu går det lite segt men vi får skynda långsamt. En sak som är bra med att snön inte kommit än är väl att det går utmärkt att rida i skogen och klättra fortfarande.
Iaf så blev Helge masserad och kollad i ryggen igår och hon sa att han blivit mycket finare och att det kommer bli en riktigt fin häst av honom och det tvivlar jag inte på. Min guldpojke.


Den här dagen har hittills varit SKIT. Vaknade i natt och hade jätteont i magen och varm som en kamin. Somnade tillslut om, vaknade och hade grymt ont i båda mina anklar. Tror jag hade slagit ihop dem i sömnen för det var röda märken på båda och jag höll på att börja gråta för det gjorde så jävla ont. Somnade igen och vaknade av klockan. Magen kändes bättre men när jag ställde mig upp var jag helt slut och fick hjärtklappning. Så: Nu har jag ont i magen, igen, tryck över bröstet, varm, trött och allmänt skitrisig.
Tack för det, det behövdes verkligen inte idag! Vill inteee må dåligt! Blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0