Long time no see.

Ja det var ett bra tag sen jag skrev här. Har inte mycket varken tid eller lust men nu blir det ett undantag.

Julhelgen har varit riktigt bra. Firade hemma hos mamma och pappa med dom, syster, moster och kusinerna. Har ätit så sjukt mycket mat så hälften vore nog, men inte bryr jag mig om det, på jul SKA man äta. Det är väl det man gör? Äter, öppnar klappar, äter och äter ännu mer.
Jag har fått en massa julklappar och jag är sjukt nöjd.

ParfymER, fler än 1 person i min närhet som tycker jag luktar illa tydligen? =)
En skinnväska från när mamma var i Spanien.
Röda höga gummistövlar med knyt som jag önskat mig. Kommer vara så snygg i stallet.
En stoor stekpanna med stekspade.
En hel del pengar.
Ett munspel med tillhörande lärobok! Jag har önskat mig det länge och nu fick jag äntligen det. Damn vilket hejjare på munspel jag ska bli. Hur coolt som helst!
Ett jättefint handgjort armband som är väldigt speciellt och fint.
En hals-värmar/mössa-grej som är grymt mysig OCH snygg. Stickad, lurvig och alldeles underbart skön.

Jag är hemskt nöjd. Nu kan jag lukta gott, ta på mig mina fina stövlar, min mössa/halskrage, mitt armband, steka mat och spela munspel allt jag orkar! Samtidigt.

Juldagen blev på parken. Var mycket folk och kul att se folk man inte träffar så ofta men jag var hemma tidigt. 
Skulle ta ut hästar och åka på äventyr i Hälsingland dagen efter så det var lika bra. 

Nyår blir på hemmaplan med två ggr bror Frö+tjej och middag i Kumbelnäset med la familia.

Så.

Helge i höstas. Dags för lite nya bilder snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0