Äntligen.

Verkar som om jag hittat en fodervärd till Grande äntligen. Hon var och provred idag och det verkar kunna bli jättebra! Hoppas, hoppas. Grande är värd mer tid och pyssel än han får just nu, Helge tar ju det mesta av min tid.

Så vi var ute en rejäl sväng och båda skötte sig fint. Helge var lite på tårna men igår var det mycket värre =)

Strax blir det julshow i Orsa, sen lucia i Våmhus och sist film och mys i soffan. Skönt! Tänk att helgerna är mer stressiga än vardagarna när man jobbar =)


Kommentarer
Postat av: iana

Åååå!! Hoppas att det blir toppen, det är han värd, underbara, fina Grande!!

Jag har konstant dåligt samvete för att jag hinner ut så sällan!!

Nu är jag dessutom mer sjuk efter helgens jobb :(

Pussa fina pållarna

2009-12-13 @ 21:20:11
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0